Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Engelsman - Herben

Wij zijn erg tevreden over de gelegde vloer en de hele gang van zaken.

Marjan van Meurs

Goede service, goed contact, mooie materialen, mooi en goed gelegd. Kwalitatief zeer goed.

Sylvia

Ons dakterras is door professionele en vriendelijke mensen zeer mooi gelegd, we zijn er erg blij mee.

Jacobs

Vanaf het moment dat we in jullie showroom waren, tot het moment dat alles geregeld was, was voor ons een voorbeeld hoe zaken afgehandeld moeten worden. De drie mannen die het werk deden, waren... Vanaf het moment dat we in jullie showroom waren, tot het moment dat alles geregeld was, was voor ons een voorbeeld hoe zaken afgehandeld moeten worden. De drie mannen die het werk deden, waren snel, enthousiast en zeer zeker correct. Ze lieten zien dat ze trots waren op hun werk.

Bennink

Prima service, flexibel. We zijn goed geïnformeerd en heel tevreden over het resultaat

Langerak-de Kinkelder, P.M.A.

Voortreffelijk. Vanaf toezenden brochure, ntvangst op de "werkvloer ", luisteren naar mijn wensen, opstellen offerte, afspraak opmeten én het opmeten zelf tot afspraak uitvoering en de uitvoering... Voortreffelijk. Vanaf toezenden brochure, ntvangst op de "werkvloer ", luisteren naar mijn wensen, opstellen offerte, afspraak opmeten én het opmeten zelf tot afspraak uitvoering en de uitvoering zelf. Op tijd. Nauwkeurig. Vriendelijk én zeer voorzichtig en precies. Kortom: heel heel prettig

Tilma

Zoals je hoopt dat het gaat, zonder problemen, professioneel, vriendelijk, meedenkend.

Ed Versteeg

In alle opzichten zijn we positief over dit bedrijf. Ruime keuze in assortiment, duidelijke offerte, deskundige tegelleggers die goed communiceren en onverwachte problemen goed oplossen.
Door...
Door mijn eigen fout is er een beschadiging opgetreden, maar dit komen ze kosteloos verhelpen.

L Jansen

Prima ervaring
Alles heel netjes,voorkomend en snel
Ziet er prachtig uit